Pages

Selamat Datang Betta Lover !

Hubungi Kami

-Telefon : 013 9242737
-Email ke : alonk_adha@yahoo.com

Bank Transfer


NO AKAUN : 11302900209598
(MOHD FAJIHA)



NO AKAUN :
7611044266
(MOHD FAJIHA)

Powered by Blogger.

MAKANAN IKAN DARI THAILAND

Ramai kawan2 tercari product ni sekarang, ramai customer datang kedai tanya kan product dari UHT. Saya bawa produk ni ke pasaran kita.

❤️Mosquito Larva (Jentik2) RM20
❤️Water Flea (Kutu Air) RM20
❤️Artemia (BBS) RM20
❤️Egg Fairy (BBS FRESH WATER) (No need use oxygen and salt) RM25
🥚1-3Hari untuk anak ikan.
🐣5-7Hari utk ikan dewasa.
🐥Nak bagi besar lagi boleh bagi makan air hijau atau spirulina.
🐤Umur 57hari ada pada gambar last.

Bagi kawan2 yang nak beli dalam kuantiti yang banyak utk buat berniaga boleh pm saya.
Makanan UHT. Boleh bagi makan terus.
1set rm70 siap pos ke seluruh malaysia. 

Cara simpan 😍

Egg fairy atau di kenali sebagai sea monkey air tawar. Tidak perlu guna garam dan pump oksigen! Mudah, cepat dan jimat! Harga hanya rm25 satu. 
 





Egg fairy atau sea monkey yg dah besar. Usia 57hari. Permakanan air hijau.


Boleh ke kedai saya di Kemaman Terengganu (google map atau waze - Betta Mfa)
Jauh boleh pos. 
Berminat boleh pm saya atau tekan link whatapps www.wasap.my/60139242737 atau klik ini - Saya nak!

Thanks all 😘😍

Followers