Pages

Selamat Datang Betta Lover !

Hubungi Kami

-Telefon : 013 9242737
-Email ke : alonk_adha@yahoo.com

Bank Transfer


NO AKAUN : 11302900209598
(MOHD FAJIHA)



NO AKAUN :
7611044266
(MOHD FAJIHA)

Powered by Blogger.

Ikan laga anda sakit? Baca ini 😘

Ramai antara kita yang membela ikan laga , dan ikan kita ada yang sakit. Disini saya syorkan beberapa product dari saya dan admin Kelab Peminat Ikan Laga Malaysia. Dah ramai penguna ubat2 ini di seluruh dunia.

🐠BETTA VITA 

APA ITU BETTA VITA?
Setiap kali ikan tidak bermaya. Saya hanya letakkan satu titik BETTA VITA. Begitu juga setiap kali menukar air. Saya akan titikan satu titik BETTA VITA kedalam bekas ikan kesayangan saya. Pada event2 atau karnival yg lama saya akan mengunakan BETTA VITA bagi memastikan ikan saya tidak stres dan sihat sepanjang event berlansung.

Kelebihan BETTA VITA -
♡ Ikan lebih aktif.
♡ Menaikan stamina ikan.
♡ Ikan lebih sihat dan kuat.
♡ Kualiti air terjamin bersih.
♡ Sesuai utk peringkat umur.
♡ Sesuai digunakan utk breeding.
♡ Mencegah ikan daripada terkena sebarang  penyakit terutama dropsy dan white spot. 
♡ Ikan yang sihat akan membuat buih yg banyak jadi utk breeding amat sesuai.
♡ Sesuai digunakan utk semua jenis ikan air tawar seperti betta , guppy , molly , ikan emas , neon tetra , udang dan lain2 lagi.
♡ Ikan yang clamp (ekor tidak terbuka) letakkan 5titik utk kembalikan ekor terbuka kembali. 
♡ Utk breeding, letakkan 3 titik sebelum letak ikan jantan. 

Harga promosi saya tawarkan adalah rm12. Kandungan BETTA VITA setiap botol adalah 16ml. Tiada bahan kimia yg digunakan dan hanya herba dan bahan organik 100%.


🐠BETTA VITA AID
Biasa lepas kita breeding ikan laga, kebanyakkan ikan betina akan kemurungan, stress, luka dan ada yang mati selepas proses breeding. Betta Vita Aid tujuannya utk merawat luka ikan yang cedera selepas proses breeding.  
Cara guna - Rendah air ikan betina, titikan 1titik Betta Vita Aid dalam bekas ikan betina.
Harga Betta Vita Aid - Rm12

🐠BETTA VITA PRO PACK
Betta Vita Pro Pack selalu digunakan utk ikan ekor koyak, fin root, badan ikan naik white spot (velvet) , untuk pengeposan, biasanya selepas pertandingan juga banyak digunakan utk packing ikan laga.
Cara guna - 1titik 1liter air.
Harga Betta Vita Pro Pack - Rm15

Agent diperlukan. 
Produk ini telah berada di pasaran luar negara seperti Thailand , Singapore  Indonesia, Brunei dan Taiwan.

Bagi yang nak mendapatkan , boleh ke kedai saya di kemaman (waze - BETTA MFA) atau pm saya dan whatapps 0139242737. 
Boleh klik link ini utk terus ke whatapps saya - http://www.wasap.my/+60139242737

Thanks All 😍

Followers